Zdravím,

ono i u těch železničních tratí jsou lecjaké záludnosti. Nemůžu mluvit za
ČR, ale třeba ve Švédsku mají značení po kilometrech, které z několika
důvodů většinou vůbec nejsou dlouhé 1 km. Například se postavil most přes
jezero tam, kde trať původně šla kolem, celá trať se tím zkrátila, ale
kilometráž se přizpůsobila původnímu značení. Divil bych se, kdyby v ČR byl
sofistikovanější systém..
Takže kdyby nějaký GISák dostal nápad, že si napočte kilometry na linii
trati a spočtenou kilometráž uloží do objektů na trati, tak to ho rovnou
zastavím, že tudy cesta nevede.

Honza/YjM