---------- Původní zpráva ----------
Od: Miroslav Suchy <miros...@suchy.cz>
Datum: 2. 12. 2016 12:38:17
Předmět: Re: [Talk-cz] aktualizovani fotky rozcestniku

"Dne 2.12.2016 v 12:08 Tomas Novotny napsal(a):
> Myslim, ze pokud je stara fotka dobra, tak nemazat.

Prave ze neni. To je z te prebarvene trasy.
Nemam nic proti tomu aby zustala v db, ale uz by se nemela zobrazovat.
"

Jo jo. Mám to v plánu. Snad se k tomu o vánocich dostanu. Teoreticky by mělo
stačit ty zastarale fotky nějak oštítkovat (třeba "zastarala" ) a na mapě
tyto fotky ve výchozím režimu nezobrazovat.

"

rozcestniky"? Protoze kdyz tam uz jedna fotka je,
> na openstreetmap.cz si vyber jiny rozcestnik, ktery jeste fotku nema.
Klikni
> na "Vlozit fotografii", vyber novou, ale zadej tam ref toho tveho
rozcestniku.
> Tim se to naparuje a mas dve fotky pro jeden rozcestnik.
> Mej se,

To neni moc user-friendly :)
Ale aspon neco.
"

Jo. Je to taková objížďka. Zpřístupnění toho formuláře třeba z aktivní
vrstvy u rozcestníku je taky v plánu. Stejně tak i zobrazení více fotek
rozcestníku, pokud jsou k dispozici. Něco jsem rozdělal, ale pak se nakupily
věci v práci a doma, tak to teď spí. Jakákoli pomoc vítána ;-)

Marián

"
Mirek