Nejsem expert na legislativní proces, ale vzhledem k tomu že to je
poslanecká iniciativa, tak se k tomu do vánoc vyjádří vláda (a ministerstva
MMR, MV, MZE), kde má možnost zaslat i veřejnost do *DNEŠKA* ;).

Termín připomínek 9.12.2016 – 14.12.2016 Adresa připomínek
eklep-...@vlada.cz

A pak pokud to projde přes první čtení, tak už jen skrze lobování poslanců
nebo poslaneckých výborů.

https://apps.odok.cz/veklep-detail?pid=ALBSAGGHW4B2

http://www.psp.cz/sqw/tisky.sqw?O=7&T=982

ha