Ahoj!

> k tomuhle tematu mě ještě napadlo, že by to mohl být ideální dataset, který
> bychom nemuseli sami sbírat chozením po ulicích, ale města by mohla být
> ochotná jej zveřejnit.
> Tuším, že se někdo snažil jednat s magistrátem v Krně o nějaké uvolnění
> dat, ale nevědělo se, co by se nám jakože hodilo, tak rozhovory ustaly.
> Tohle je medle ideální. Větší města si to většinou evidují sama v rámci
> působnosti nějakých technických služeb (menší města a obce to spíš zadávají
> soukromým firmám jako je ČEZ) a zveřejnění souřadnic s umístěním lamp,
> [...]

No, tohle uz je uplna sci-fi... ale v Praze maji jednotlivy lampy
seriovy cisla, takze se da zavolat zachranka ke konkretni lampe.

Bylo by hezke mit to v mape; je to presnejsi nez GPS a bez datoveho
spojeni to bude i rychlejsi...
                                                                        Pavel
(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html