Dne 17.1.2017 v 08:45 Lukáš Karas napsal(a):
> Moje otázka zní, zda-li je žádoucí do OSM přidávat na taková místa
> nedělitelné
> mezery (v xml " ", unicode znak U+00A0)

Osobně bych byl proti. To bychom tam pak mohli pridavat i hinty, kde rozdelovat
slova
  Nove Mesto na Mo-
  rave

> Pokud i s nedělitelnou mezerou to renderer zalomí špatně, je potřeba opravit
> renderer, ale bez ní nemá prostě šanci cokoliv hádat...

Ony existuji jeste i "narrow NBSP", pouzivaji se napr. ve francouzstine.

Samozrejme ze ma sanci. Napriklad pro TeX existuji makra, ktere to doplnuji.
http://tex.stackexchange.com/questions/46955/is-there-way-to-put-hard-space-after-defined-words

Ja bych to osobne nechal na renderu.

Mirek