---------- Původní e-mail ----------
Od: Karel Volný <ka...@seznam.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 24. 1. 2017 10:59:16
Předmět: Re: [Talk-cz] Stav openstreetmap.cz v prohlížečích
"zdar,

ohledně zobrazení viz druhý (předchozí) mail, ohledně certifikátu standardní

hláška, bez možnosti rozkliknout podrobnosti:

Chyba certifikátu SSL.

Chyba zabezpečení.
Stránka kterou se snažíte navštívit zaslala SSL Certifikát s temito chybami:

* Certifikát serveru není důvěryhodný.
Chcete udělit výjimku tomuto certifikátu?
[Yes] [No]
"

Divné, divné. Nemáš nějak paranoidně nastavený prohlížeč? To se stane po
zadání https://www.openstreetmap.cz?

Já vidím toto:

Moc se v těch certifikátech nevyznám, zdá se mi to OK. Ale ještě mně napadá
jeden pojem - DNSSEC. Třeba s tím nějak souvisí.

Marián