Cus,
a co takovej ... v pravde silenej ... napad ...

kazdej postak ma telefon, s nevyssi pravdepodobnosti vcetne fotaku a gps ... a kdo ze objizdi ty schranky? No prece postaci. A vsechny.

Pricemz defakto zcela jiste vedi i z pameti +- polohu vetsiny z nich.

Navic by se ty souradnice zcela jiste hodily i poste, pokud je tedy nema a jen si je nekde nesysli pro sebe.