Ahoj,

zajímavé, takováhle vzájemně obohacující akce probíhá celkem pravidelně v
mojí hlavě, když si OpenStreetMapař YjM povídá s wikipedistou, wikimediánem
a wikidatařem Honzou, což pozorně poslouchá geomatik Jan.
Nicméně opatrný souhlas, že taková konference by mohla být pro někoho
zajímavá (asi ne všichni jsou tak schizofrenní jako já), na velkou účast z
"veřejnosti" bych ale nevsázel (viz Frettie).

YjM/H./J.

P. S. Upozornění pro Láďu, Pavla a Mariána, že svoje odpovědi poslali jenom
do OSM mail-listu. Možná by se tedy společná komunikační platforma hodila
:-)