Ahoj!

Opravuju pár přechodů, které se rozbily v důsledku přidání dvoutraťových
tramvají v Praze, a začínám mít pocit, že bez relací se brzo zasekneme.

Mám cestu (značenou jako chodník) která vede po přechodu. Přišlo by mi
lepší to tagovat jinak, ale dobrá. V některých bodech křižuje tramvajové
koleje, v jiných pak silnici - to je v pořádku. Kam ale napsat, že je
přechod řízen semaforem? A co snížené obrubníky? Na té cestě to nikdo
hledat nebude, do jednoho vrcholu není jednoznačné a do všech mi přijde
jako naprostá zhůvěřilost.

Začínám být přesvědčen, že důležitost relací bude narůstat s tím, jak máme
čím dál tím detailnější data. Budeme je potřebovat k tomu, aby sdružovaly
logické celky jako jsou ulice, přechody, komplexy budov... Tohle vše bude
vyžadovat lepší editory a lepší zpracovávání dat. Brzy.

Vidíte někdo alternativu? Jsou nějaké pokusy o vývoj takových nástrojů?

Matej