Dne 19.4.2017 v 22:23 Marek Janata napsal(a):
díky moc - délka těžko říct, dojel jsem k němu a už jsem měl být jinde,
tak jsem ho vyfotil a zmizel - odhadem podle mě nebude delší než 8-10
metrů. klidne to opravím, ale bůh ví kdy se tam znova dostanu

Cus, fungovat to bude, trochu sem ten most natah aby odpovidal +- realu, a pridelal tam jez kterej tam evidentne je (prehradou bych to nenazval ... ;D), ale mel by bohate stacit ten sloupek, to tagovani == dopravni znacka (https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Key:motor_vehicle) a ta tam dle tvy fotky neni. Navic predpokladam, ze ten sloupek lze odstranit, takze by tomu daleko vic sedelo neco na tema vjezd jen na povoleni.

st 19. 4. 2017 v 22:19 odesílatel Michal Fabík <michal.fa...@gmail.com
<mailto:michal.fa...@gmail.com>> napsal:

    On 19.4.2017 21:48, Marek Janata wrote:
     > ahoj,
     >
     > koukněte prosím
     > sem: https://www.openstreetmap.org/edit#map=20/49.25013/15.18209
     >
     > navigace mě chtěla protáhnout přes tenhle most, tak jsem to zkusil
     > upravit, ale nevím, jestli jsem něco nerozbil

    Ahoj, akorát jsem přidal layer na most, jinak to vypadá ok. Na fotkách
    Mapbox Satellite teda ten most vypadá delší, než jak je zaznačený v mapě
    a z tvé fotky to dost dobře nepoznám, každopádně v principu by to mělo
    fungovat.

    --
    Michal Fabík