Včera jsem nasadil novou verzi - stačí nyní na osmap.cz zapnout vrstvu
"Foto rozcestníků" a vpravo nahoře se ukáže ikonka pro nahrávání fotek.

Myslím že je žádoucí nahrát rozcestníky či informační tabule. Zbytek
"cesty" patří spíše do projektu mapillary.com -- zobrazuje se pak projitá
trasa jako google street view.

P.