Zdar,

díky za nový formulář na nahrávání rozcestníků, funguje to skvěle.

Mám jedinou výtku - při vytváření náhledu se nebere ohled na EXIF natočení
snímku, viz. např. https://api.openstreetmap.cz/table/id/12272

* * *

Jak zařazovat fotografie, které nejsou rozcestníky? Jde mi asi hlavně o
rozdíl mezi "panoráma" a "jiné".

Případně jak moc takovéto fotografie nahrávat. V součanosti velmi
systematicky fotím stanice pražského metra (zajímám se o jejich výtvarné
řešení), má smysl nějakou jednu fotku ke každé stanici nahrát do PhotoDB?

Viz https://www.zonerama.com/metropolis/334273

* * *

Jinak co se ještě týká panoramatických snímků, kde je zajímavé nejen co je
foceno, ale i odkud je to foceno - objevil jsem zajímavý plugin na jejich
georeferencování. Viz https://github.com/nypl-spacetime/Leaflet.GeotagPhoto

Zdraví Severák