Ahoj,
úhel pohledu umí Mapillary samotná, jen to je třeba udělat nadvakrát -
nejdříve nahrát, počkat na objevení sekvence a pak ji editovat - je tam
volba přesně na tuhle úpravu...

Už před nějakým časem jsem dávala podnět na to, aby se dalo nastavit při
nahrávání na web, ale podle mě se od té doby nic nezměnilo. Takže opravdu
je nutné použít ten výše uvedený postup.