Dne 8.8.2017 v 7:25 Marián Kyral napsal(a):

---------- Původní e-mail ----------
Od: jzvc <j...@tpfree.net>
Komu: talk-cz@openstreetmap.org
Datum: 7. 8. 2017 23:33:18
Předmět: Re: [Talk-cz] něco se změnilo v JOSM?

    Dne 5.8.2017 v 7:18 Marián Kyral napsal(a):

     > Tak občas se mi taky stalo, že mi nefungovalo dálkové ovládaní,
    že josm
     > neběží i když běželo. Pomohl až restart. Akorát nevím, jestli jednoho
     > programu, obou nebo celého systému :-)

    Cus,

    tohle nefunguje tak nejak dlouhobe a na vicero webech ... bych rek, ze
    to reseni je vice nez nestastny. Imo by lip fugoval vlastni "protokol"*
    nez otevirani portu na localhostu.

Tak ono to fungovalo, ale na http://. S příchodem https:// se do toho
zamotaly custom certifikáty a nutnost dávat jim výjimku a celé se to, z
pohledu běžného uživatele, výrazně zkomplikovalo.

Vsak taky pouzivat https na localhostu je naprostej nesmysl ... ale na spouste webech to z nejakyho duvodu uz nejde ani kliknou ... trebas https://tools.geofabrik.de/osmi/ kliknout jde id/potlach, ale josm ne.

Cemuz se ani nedivim, kdyz je na to navazana nejaka nejspis nefunkcni js hruza vi buh odkud ...

Marián