---------- Přeposlaná zpráva ----------
Od: "Jan Martinec" <j...@martinec.name>
Datum: 14. 8. 2017 16:47
Předmět: Re: [Talk-cz] FYI: Body záchrany v pražských lesích
Komu: "Michal Fabík" <michal.fa...@gmail.com>
Kopie:

Jo, to je ono, leč wiki tvrdí, že jako highway je to deprecated. No nic,
zmapoval jsem to podobojí (a teď koukám, že sem do konference jsem to
napsal blbě a do mapy dobře, je to opravdu =emergency_access_point).
Telefonní číslo je tam 112 (plus 150+155+158), to myslím nemá smysl
zapisovat do mapy. (A ref je i duplicitně obsažen v name, aspoň mi to podle
vzhledu cedule i podle těch schémat tak připadá)
http://www.openstreetmap.org/changeset/51112724#map=13/50.0283/14.4740
Zdar,
HPM

Dne 14. 8. 2017 16:37 napsal uživatel "Michal Fabík" <michal.fa...@gmail.com

On 14.8.2017 16:17, Jan Martinec wrote:

>  zatím jsem je zmapoval v kunratickém lese jako
> highway=emergency

Ahoj,
zmapoval jsem jich v poslední době pár na nějakých místech na Moravě, kde
jsem na ně náhodně narazil a měl jsem za to, že jde o tohle:

https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:highway%3Demergency_access_point

Akorát co jsem se díval jinde, (i tuším třeba v Německu), tak je trochu
hokej v použití ref=* a toho emergency_telephone_code=* - podle wiki v
emergency_telephone_code=* má být telefonní číslo typu 112, na druhou
stranu říkat telefonnímu číslu "telephone code" je minimálně divné - možná
proto tam občas někdo píše to číslo z ref=*, tj. kód, který mám říct do
telefonu, aby operátor věděl, u které cedulky jsem.

--
Michal Fabík