Už takhle pár edit wars bylo - ale tady aspoň mají nějaký kontakt. Až jim
to někdo zmapuje do Google Maps, budou jak vládní vojska v Itálii, tam se
na nějaký diskuze nehraje ;)

Zrovna mám v poště opačný případ: POI celkem prokazatelně existuje, ale
mapper hodlá mazat a mazat a mazat, protože s provozovatelem není zadobře a
může podle něj za všechny zlořády světa, nebo aspoň Prahy). Budeme mazat
třeba Izrael, nebo vracet Krym Ukrajině a vytvářet místo ČR a SR relaci
ČSFR, protože to tak sice není, ale Mělo By A Já To Vím Nejlíp? Přesně tam
totiž tenhle typ editů směřuje: k fiktivní mapě. Na to máme
opengeofiction.net , myslím.

Zdar,
HPM