Jo, to chápu, že záleží na tom, jak to kdo zmapoval. Spíš, když už to
jednou zmapované je, tak jak se "strojově" zjistí, co patří k sobě?

Ale teď jsem narazil na tohle:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Simple_3D_buildings#Building_outlines
(Building Outlines)..to bude asi ono. Budu muset prostě detekovat, které
"building:part" jsou uvnitř té či oné "building" a podle toho se zařídit.

Opendata Prahy jsem vůbec neznal. Doufám, že tam nebude nic pužitelného,
jinak to zase bude strašně moc práce :-). Každopádně moc díky!

V.