Zdravim,

v mapach chybaju POI, ktore je mozne (asi nominatimom?) jednoducho skonvertovat zo zoznamov adries na webe...

Napr. DM drogerie: http://www.dm-drogeriemarkt.cz/cz_homepage/688136/filialfinder.html?view=asMarketfinder&address=praha
prip. https://www.zasilkovna.cz/pobocky?limit=all&closest=1&do=Update

Riesilo sa to tu uz niekedy? Problem s licenciou by snad nemal byt...

Druha vec - autobusove a pod. routy napr. v Prahe su dost out-of-date. Ale popravde, minule som sa pokusal zeditovat jeden bus relation a v JOSM aj iD to bolo peklo, ze som nezvladol ani zmazat neaktualne casti.

Neexistuje nejaky tool, ktory by napr. pouzil OSRM, s tym ze by sa tam len zadali "pruchozi body"? Napr. autobusove zastavky, a prip. krizovatky... Uplne idealne by bolo asi umoznit znacit routy len pomocou tych zastavok, lebo je to na hranici udrzovatelnosti...

--
Diky,

Andrej