Ahoj,

to máš pravdu, neposílalo, až dnes ten pokus.

Důvodem je hlavně to, že nejdou jednoduše reklamovat ty chybné geometrie.

Pak jsou ještě další věci, které by bylo fajn dořešit. Například platí, že
výslednou zprávu dostaneš až po vyřešení celého balíku. Když budou v balíku
reklamace pro několik katastrálních pracovišť, může jedno katastrální
pracoviště zdržovat vyřešení celého balíku. Tedy by se to mělo dělit i podle
katastrálních pracovišť...

Tak o tom pojďme diskutovat, jak co s tím dál, jak to dořešit.

Jinak ten seznam se syslí zde: http://ruian.poloha.net/neplatne-budovy/

Na úřadě je to zde: http://reklamace.cuzk.cz - klik na Hromadná reklamace.
Neposílá se to do mailových schránek, ale ČÚZK na to má systém. V době, kdy
jsme s tím sběrem dat začínali, tak ten systém ještě nebyl. Právě p. Souček na
tom hodně spolupracoval.