Dne 20.11.2017 v 23:17 ludek.ku...@alpdest.com napsal(a):
> Ahoj!
>
> Připravujeme outdoorový portál na platformě OUTDOORACTIVE v regionu Dolní
> Morava. Otdooractive používá OSM a patří mezi
> OSM Contributors. Chtěl bych naše práce koordinovat s někým, kdo má region na
> starost J nebo k němu má blízko.

V OSM není nikdo, kdo by měl nějaký region "na starosti". Maximálně tam někdo
mapuje častěji než jinde. Ale to je drobnost.

Já se tam nepohybuji (max. 1x ročně). Ale máme projekt mapování turistických
tras na:
  http://taskman.poloha.net/project/2
kde ověřujeme, že jsou správně zmapované turistické cesty a rozcestniký.
Kdyžtak si přečtěte Instructions a postupujte dle toho. Případně se ptejte.
Podobně je tam i projekt na cyklostezky a konské stezky, ale ani jeden se ještě
moc nerozjel. Všichni se spíše
soustředíme na ty pěší stezky.

Mirek