Ahoj!

Pomalu pracuju na tom již zmiňovaném systému na polo-automatickou údržbu
street relací a tak narážím na různé podivnosti v databázi, kterých bych si
jinak nevšiml. Třeba mě to upozorňuje na to, když jednotlivé segmenty té
samé ulice mají různé názvy, což chytá i takové prkotiny, jako je
nedělitelná mezera (nbsp).

Vím, že se tady před rokem vedl flame na téma nedělitelných mezer a k
žádnému konsenzu to (pokud vím) nevedlo.

Přijde mi rozumné, aby všechny segmenty ulice měly identické name tagy.
Část důvodu, proč celé tyhle street relace dělám je i snaha o automatickou
synchronizaci name:<lg> tagů napříč všemi segmenty. Když napíšu nbsp do
tagů relace, tak mi to asi náhodní editoři nerozbijou a jsem ochoten to pak
opravovat.

Co mám dělat?

1) Odstraňuj nbsp z názvů ulic
2) Tam, kde se vyskytují obě varianty, preferuj tu bez nbsp
3) Tam, kde se vyskytují obě varianty, preferuj tu častější
4) Tam, kde se vyskytují obě varianty, preferuj tu s nbsp
5) Přidávej (ručně) nbsp do názvů ulic
6) Celý koncept toho, že se má ulice jmenovat stejně, je špatně

Ať se daří,
Matej