Dobrý den,

našli jsme na Vašem fóru návod*, jak do editoru pro OpenStreetMap
dostat ortofoto od Mapy.cz. To je docela problém, protože tyto
ortofoto jsou zveřejněny pod licencí, která nedovoluje jejich použití
v OSM. Pokoušíme se odstraňovat nelegálně zakreslené části mapy, ale
je to obtížný proces.

Bylo by prosím možné nějak tento příspěvek upravit? Uvažoval jsem o
možnosti na něj odpovědět a poukázat na problémy, ale mám jisté
pochybnosti o tom, že budou uživatelé číst celé vlákno a zbytečně by
to na něj poukázalo. Asi by stačilo vymazat tu část příspěvku, která
obsahuje návod na přidání ortofoto od Seznamu a dopsat k tomu důvod
této změny. Pokud máte jiné návrhy či otázky, neváhejte nás
kontaktovat na "talk-cz@openstreetmap.org".

Chápu, že se Vám nejspíše nechce omezovat projevy uživatelů Vašeho
fóra, ale uživatelé následující tento návod můžou způsobit žalobu na
provozovatele OpenStreetMap a tím ohrozit fungování tohoto projektu.

S přáním přijemného dne,
Matej Lieskovský

*: http://www.ebastlirna.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=915177