Mně odpověděl na zprávu:

Dobrý den,

Předem bych Vám chtěl velice poděkovat za exemplární péči o
neposkvrněnost OSM. Ortografické fotky ze serveru mapy.cz pro editaci
přímo nepoužívám, jen pro zarovnání snímků DigitalGlobe (bohužel
nutné, jsou špatně zarovnané) a pro následnou vizuální kontrolu mého
díla. K prohlížení materiál z mapy.cz přece je, ne?

Konec citace

Já toho mám teď moc, takže se s ním asi hádat nebudu.