Možná by to chtělo jen udělat lepší návod k tagům.

Včera jsem se docela trápila u jednoho svého rozcestníku, nakonec se mi to
nějak podařilo, ale v podstatě by stačilo přihodit jednoduchou nápovědu:

neaktuální, tedy neodpovídající skutečnosti (z jakéhokoli důvodu) ->
'zruseno'
chybně ref -> přidat druhý tag 'ref:xxx' , kde xxx je správné číslo

To druhé byl můj případ <https://api.openstreetmap.cz/table/id/18574> , a
jinak se mi nepodařilo dosáhnout spárování. Bohužel tam visí reference obě,
v tabulce pak jen ta nesprávná.