Pro TM2 (náš taskman), stačí v prohlížeči otevřít projekt, a přidat
"/tasks.json" včetně toho lomítka za číslo projektu.
JOSM s pluginem geojson to umí otevřít, pro zobrazení hranic úkolů stačí.

Pro JOSM a hrátky s úkoly mám na githubu
<https://github.com/majkaz/JOSM-styles>funkční, ale nedodělaný mapový styl,
který umí zobrazit jak stav, tak i čísla jednotlivých čtverců. Je pak třeba
vložit do stahovaného souboru ta čísla:

curl http://taskman.poloha.net/project/{taskNr}/tasks.json | sed
tasks.json

kde {taskNr} je pro poštovní schránky č. 5.

Mělo by fungovat pro všechny úkoly, nekontrolovala jsem.

Pokud mi někdo může poslat, co za stavy jednotlivých úkolů v taskmanu máme,
můžu to dodělat víc.
Ten styl je upravený styl který jsem dělala pro HOTOSM, které používá TM3,
takže to stažení funguje trochu jinak a číslo úkolu bylo do toho souboru
přidáno rovnou, nemusí se vkládat.

Majka