Opravdu si myslíš, že průměrný mapper bude:
1. zkoumat, proč POI-importer dělá to co dělá (a nemávne nad případnou
chybou rukou)
2. bude zkoumat, proč Česká pošta funguje tak jak funguje
3. vyhodí do talku 3 dotazy během 10 minut a nedá čas na odpověď?

Protože v tu chvíli se nad sebou musím zamyslet. Nečekala jsem, že jsem zas
tak daleko od průměru ;)

Teď ale vážně:
Dej vědět, co přesně by se podle Tebe mělo změnit. Protože je mi naprosto
jasné, že co já považuji po více než roce se hrabání se schránkami za
samozřejmé, zas tak samozřejmé nebude. Ale jakmile se někde začnu
rozepisovat, je toho moc najednou, a času taky není neomezeně.

Majka