From: "Vladimír Semotán" <semot...@gmail.com>
To: "OpenStreetMap Czech Republic" <talk-cz@openstreetmap.org>
Sent: Thursday, March 8, 2018 2:26:30 PM
Subject: Re: [Talk-cz] 3D mapa v OSM - pěkná hračka - dejte zoom

Janda Martin >
Ad building:part: Někde jsem viděl, že building part nestála v žádném půdoryse
(pravděpodobně scházel tag building="něco" a mě se potom budova neimportovala).
Ale už to bohužel nemohu najít, proto ani nemohu vyloučit svou chybu. Pokud na
to narazím, zkusím reportovat.

Ad strechy + patra: to jsme se špatně pochopili...také by se mi samozřejmě
hodily. Ale nějak se mi nezdá možné to správně zmapovat / opravit pro celé
území čr. Občas je vidět, že se někdo snažil a tak vznikají ostrůvky různých
kvalit. Někde je celá čtvrť s barvama na fasádách, jinde jsou ty střechy. Pro
dobře vypadající vizualizaci je ale lepší, když je kvalita všude +- stejná.
Těmi "plošnými" informacemi o zástavbě by to šlo docílit snáze.

...opět to prosím neberte jako nějakou výtku, nejsem tu v pozici, kdy bych mohl
kritizovat, spíš to je pohled někoho, kdo s OSM zkusil pracovat jinak, než že
hledal kavárnu.

S pozdravem,
V. Semotán