Železným koňem. Případně lesáckým traktorem, který má pohon na všechny čtyři kola a dokáže "vyšplhat" i tam, kde má normální člověk problém vyjít.

S mapováním může být ale jiný problém: v Nízkém Jeseníku jsem byl v neděli a v té oblasti, kde jsem se pohyboval, byl oficiálně zákaz vstupu do lesa (jedna trasa byla v pohodě čistá, ta by se dala projet i tím traktorem, přes druhou ležely stromy a obcházet je bylo za trest).