On Mon, 7 May 2018 at 06:26, Janda Martin <jan...@crcdata.cz> wrote:

> Osobne jsem pro ban na Ceskou republiku.
>
> Jedina alternativa je ze vsechny jeho changesety musi projit review. A
> nejsem si jisty ze se najde dostatek "zdatnych osetrovatelu" pri jeho
> radioaktivite.
> Osobne vidim nejvetsi problem v jeho neomylnosti a nemoznosti se poucit z
> doporuceni ostatnich a dodrzovani pravidel.

Poslední výzva k vyjádření se. Minulý týden jsem byla na dovolené, ale měla
bych co nejdříve odpovědět DWG s tím, co s naším oblíbencem.

A teď po zkontrolování aktuální situace:

Chtěla jsem napsat, že zatím to vypadá, že mu dáme ještě šanci. Jenže on si
zase jede po svém, viz včerejší changesety
<https://api.openstreetmap.org/api/0.6/changesets?display_name=fell3&time=2018-05-14T00:00:00Z>
.

Nemohli bychom to společně nějak projít, a pak bych řekla, že na základě
konkrétních připomínek bychom s ním naložili. Osobně mě docela naštval,
dohoda vypadala jinak.

Majka