Od: honny <honny...@gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 4. 6. 2018 9:54:59
Předmět: [Talk-cz] maloplosna chranena uzemi v OSM
"Ahoj,

mám otázku k maloplošným chráněným územím v OSM, konkrétně tady mi jde
o PP Trávní dvůr (ID 6002)[1], vyhlášeno v roce 2015.
Potřeboval bych shapefile (nebo cokoliv :) ) pro jiný projekt, obvykle
tahle data sosám z OSM, ale pro tuhle památku OSM nic nemá.

Odkud kdysi probíhaly importy? Matně vzpomínám, že něco šlo z EEA, ale
tam jsem nic rozumnýho nenašel.
Možná nám bude chybět podobných nově vyhlášených území víc.

[1] http://drusop.nature.cz/ost/chrobjekty/zchru/index.php?SHOW_ONE=1&ID=
14473

Díky,

h.