On Mon, 18 Jun 2018 at 17:17, Petr Vozdecký <v...@seznam.cz> wrote:

> Technický dotaz - když tagujeme opening_hours u hospody, tagujeme taky
> čas, do kdy vaří, resp. do kdy se dá objednat jídlo? Není to trochu už za
> hranou? Skoro jako u opening_hours u velkýho obchoďáku doplňovat čas, do
> kdy je vhodný jít dovnitř, aby to člověk "do zavíračky" stihnul projít až k
> pokladnám...
> :)

Chápu co myslíš, ale:
Pokud už dávám opening_hours konkrétně u té STK, tak za docela důležitou
informaci považuji, že ačkoli STK má do 22:00 hod., tak emise končí ve
20:00. To, že u obojího musím být na dílně 30 min předem pomíjím, a
ignoruji i to, že mi podle posledních informací bude minimálně další 3
hodiny trvat, než vystojím frontu.
U té benzínky by mě ten automat taky možná překvapil - zvlášť u jedné z
místních, kde automat je jen jediný stojan vzadu kde se dá natankovat. Ale
k benzínu se dostanu, jen tu tatranku za odměnu k plné nádrži mi večer
nikdo nedá :)