Ahoj,

poslední dobou jsem si všiml že nám v Praze vyrosla hromada nových parkovacích
automatů. Několik jsem jich přidal ručně, ale přišlo mi to nesystémové. Tak
jsem pohledal a tu jsou přímo na dlani [1]

Chápu to správně že data z geoportal můžeme importovat? :-)
V datasetu mají 805 automatů, zmapovaných jich je zhruba 70 [2]

Jakou odhadujete časovou náročnost importu? Je možné jít nějakým zjednodušeným
postupem, než tím popsaným zde [3] ? Přijde mi to celkem overkill pro přidání
800 bodů na celkem malé ploše...

Lukáš

1) http://www.geoportalpraha.cz/cs/opendata/
8605CC9C-64F4-45EE-817A-8F43D470ACB1#.WyibrxwzWEI
2) http://overpass-turbo.eu/s/zF0
3) https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Import/Guidelines