---------- Původní e-mail ----------
Od: Michal Grézl <michal.gr...@openstreetmap.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 25. 6. 2018 8:17:45
Předmět: Re: [Talk-cz] nelze přesunout fotografii rozcestníku
"2018-06-23 7:32 GMT+02:00 Marián Kyral <mky...@email.cz>:

> Dobře. Když už si teda hraješ, mohl bys dát dopředu vědět, že se bude
> něco dít? Já vím, že to je další korporátní nesmysl, ale ostatním to
> překvapivě ulehčuje život.

Furt se neco deje, vetsinou se nic nepokazi, obcas jo. Jak presne
ulehcuje neco, co neexistuje zivot?"

No to právě život neulehčuje. Je to přesně naopak. Existence ulehčuje.

"
Aby vubec nejaky zivot byl, musi se neco vytvorit ... ve volnem case,
zadarmo, zivelne s nadsenim.
Jinak to nejde."

A někdo jiný chce zase ve svém volném čase vložit pár fotek a pak  hodinu
zjišťuje, proč mu to nejde. Jestli problém jen u něj, nebo někde jinde.
Kdyby věděl, že něco kutíš, tak může rovnou dělat něco jiného, v danou
chvíli užitečnějšího.

Živelnost ani nadšení ti neberu, ale je třeba mít ohled na ostatní, kteří za
to taky peníze neberou.

"

> A neexistence testu, kam má přístup více lidí, zvyšuje vstupní bariéru
> pro potenciální zájemce, kteří by chtěli s tímhle hobby projektem pomoct.
>
> Marián

Jak presne by sis to predstavoval, jasne existuji 2 githuby ted
(https://github.com/walley/api a https://github.com/osmcz/api) ten muj
je aktualnejsi, nejaktualnejsi je samotny web a git na nem. Na githubu
muzu jeden zrusit, aby to nematlo. Chtel sem, aby mezi nima fungovaly
ty pull requesty, ale nezjistitl sem jak."

Nevím přesně co jsi chtěl docílit, ale pull request musíš vytvořit ručně a
někdo jej v druhém repozitáři musí zase ručně zpracovat. Nevím, jestli to
lze nějak automatizovat. Možná pomocí hooků.

Na push do více repozitářů stačí přidat další remote url a pak dělat push
dvakrát. Případně si udělat nějaký synchronizační batch, co to bude dělat za
tebe. Ale asi nejjednodušší je mít jen jeden repozitář ;-)

"
Pomoci muze kazdy a taky sem tam pomuze, sam ses jeden z nich. Co
vlastne chces konkretne zmenit. Nejaky navrhy? Terminy do kdy? Ja si
myslim ze soucasny stav je dostacujici.
"

Jak pro koho. Nahrávání tak nějak funguje, dokud se nevyskytne nějaká chyba
- zámek databáze -> nevloží se do ní záznam, ale obrázek se uloží. Takže při
dalším pokusu, to řve, že obrázek už existuje. Jenže v databázi není. Nebo
naopak, obrázek se uloží poškozený...