To je v poradku, ukazuje to, jak ma dotaz vypadat. Kdyz v URL zmenis
hodnotu autora nebo ref, tak to funguje taky. Da se na to dostat z tabulky
se statistikou autoru. Doplnim pak nejaky rychly navod ale pocitam, ze
vzhled a forma "menu" je jen provizorni.

Jinak editace funguji po prihlaseni. Lze vyzkouset v -dev verzi. V produkci
je editace zatim zakazana,  prepsalo by se ted importem z api.osm.cz ale
lze zmenit tam (pokud po poslednich wallehy upravach vite jak) a
naimportuje se i do photodb2.

Diky za postrehy.