Ahoj,

já na tohle používám Mapillary. V iD je mezi zdroji dat, v JOSM pro to určitě bude nějaký plugin také, zobrazuje jej i OsmAnd. Má docela dobré pokrytí, hlavní tahy jsou prakticky všechny, místní často taky. Umí i rozpoznání značek, ty lze v iD také zobrazit.

Funguje to tak, že aplikace Mapillary fotí určitou (volitelnou) frekvencí a fotky pak nahraje na server, případně lze nahrávat fotky i přes jejich webovou stránku, to používám pro PhotoSphere (360° fotky) zajímavých míst nebo fotky informačních cedulí a rozcestníků, když nefotím celou cestu, pro nahrávání cest to ale není moc rozumné, protože to nedokáže přečíst orientaci fotky a je nutné to ručně upravit.

Sten