Mě osobně vyhovuje, že mám všechny chybějící rozcestníky. Prostě na místě
vyfotím vše. Občas zapomínám vyplnit číslo rozcestníku (stydím, stydím).
---------- Původní e-mail ----------
Od: majka <majka.zem+t...@gmail.com>
Komu: talk-cz@openstreetmap.org
Datum: 6. 9. 2018 13:20:41
Předmět: [Talk-cz] Openstreetmap.cz, vrstva chybných rozcestníků - cyklo
rozcestníky
"
Dávám k úvaze, zda na openstreetmap.cz(http://openstreetmap.cz) ve vrstvě
chybných rozcestníků také zvolna nezačít rozlišovat od sebe turistické
rozcestníky a cyklo rozcestníky barvou, jako to děláme u rozcestníků
vyfocených (příklad tady
(https://openstreetmap.cz/#map=16/49.0500/14.4435&layers=dNGB)). Případně
zda by nebylo lepší je z chybných zcela vynechat (tedy jen rozcestníky s
pouze bicycle=yes, jako je ten chybějící na tom odkazu) a do mapy
nezobrazovat jen cyklo rozcestníky, které se spárují.

Ve "vyfocených" územích nám ty cyklo rozcestníky v téhle vrstvě trochu
začínají přidávat šum, a taky nafukují velikost v těch souborech gpx, které
se vytvářejí.

Netuším, jestli chceme uživatele vyzývat k focení stejně, jako u
turistických rozcestníků. Řekla bych, že se soustavným zpracováním těch
fotek momentálně nikdo z nás nezabývá, resp. maximálně si autor ty  svoje
fotky vždy nějak zpracuje sám. Neříkám nezadávat do OSM, nebo nefotit (a
neukazovat v mapě), ale možná nevykazovat momentálně jako stejnou chybu,
jako u turistických rozcestníků (tedy chybějící foto a/nebo ref).

Majka