Ahoj,
1. Pokud bude pošta dělat rošády, nebo dokonce šachovat s čísly schránek,
tak se dají poštovní data spárovat s poštovními daty z předchozího měsíce.
Nepárovat podle čísla, ale podle adresy a místa, případně polohy. Výsledkem
bude převodní tabulka která řekne:
Schránka v Horní Dolní 24  XXXXX:XXX přečíslovaná na XXXXX:XXY.
Ruční práce by se mohla rapidně snížit.
Moc nerozumím tagu source:collection_times. Například CP201802 může být
stejné až do CP205001
Nemusí tě zajímat od kdy je čas výběru platný. Buď zůstane stejný, nebo se
změní a aktualizuješ.
Stále předpokládám, že porovnáváš OSM data a data pošty.
Ale možná si to jako neprogramátor představuji moc jednoduše.

Poznámka k přehledu poštovních schránek.
Například http://josm.poloha.net/cz_pbox/depo.php?id=29407
V pravém sloupci 'Zdroj' mám první řádek 201808 další 201802. Čekal bych
201809 nebo 201810. Jsem zmaten :-)

Dnes jsem si vyfotil schránku 29407:291 která by měla být zrušena, ale
schránka je stále na svém místě. A to i v aktuálních datech České pošty,
které jsem si teď stáhl.
Je tam nová čekárna a schránka posunutá pod stříšku.

Mirek D.