Já mám zkušenost, že je třeba přesně vědět co úřad má a pak si to vyžádat a
není problém. Jak je to moc specifický dotaz (branky... ) a výstup (GPX v
dopravě nikdo nepoužívá) tak to ten člověk na úřadě nepochopí a odmítne. A
nevede se disputace "hele a nechceš radši tohle...".

BTW, ŘSD disponuje geodetickým zaměřením povrchu i značek:
http://csgk.fce.vutbr.cz/Oakce/A105/sbornik/Polakova_akol_GaKvD17.pdf
https://www.rsd.cz/wps/portal/web/technicke-predpisy/datove-predpisy
https://www.rsd.cz/wps/wcm/connect/d488af74-6b37-4096-9310-a8d5ddec1e88/Datovy_predpis_B2_C1_v6.0_2015.pdf?MOD=AJPERES
https://www.rsd.cz/wps/wcm/connect/563abb02-c38a-48e2-9696-8a9514d88ec9/Datovy_predpis_B4.pdf?MOD=AJPERES&attachment=true&id=1397216010935

hanoj

st 10. 10. 2018 v 15:52 odesílatel Jan Dudík <jan.du...@gmail.com> napsal:

> Datově ani moc ne. Jen by někdo musel vzít každou jednotlivou stavbu a z
ní vybrat jen ty hladiny, co se týkají oplocení. Ty pak dát do souborů
třeba dle jednotlivých dálnic.
> Otázkou ovšem je, zda mají vše digitálně - tohle je z roku 2006.
>
> Třeba na Temelíně mají dokumentaci některých částí pouze papírově a
naskenovaný tiff, digitálně mají až novější věci.
> Takže třeba za posledních 15 let by to ŘSD mohlo mít digitálně, co je
starší 20 let asi budou mít jen papírově a nebo od oka.
> JAnD
>
> st 10. 10. 2018 v 15:05 odesílatel Jan Macura <macura...@gmail.com>

stát. Jestli uvedli, že to bude něco stát, tak k tomu

je toho vice, ale uz ted to bude vice jak ctvrt mega.
mit nebudu. Ale dost dobre si dokazu predstavit

nějaké údaje, které je potřeba začernit...