Dne 24. 11. 18 v 19:36 Pavel Machek napsal(a):
> Ahoj!
>
> Jen, na SoTM jsem nebyl... ale koukam na zaznamy a neprijde mi uplne
> rozumne vybirat penize bez toho aby predem bylo receno na co
> jsou. Jestli se vybere na provoz serveru na pristi 2 roky, proc ne,
> ale ono je zjevne cilem vybrat vic. V takovou chvili by mi prislo fer
> rict na co ty penize pujdou...

Tak on je nejlepší vyrovnaný stav s jistotou příjmů. Bohužel to se v
praxi těžko dosahuje.

V současnosti vybrané - nebo spíše přislíbené - příspěvky, jsou dost
nízko nad mandatorními výdaji (provoz domény, účetnictví).
Jakékoliv neočekávané výdaje mohou být pro jednatele docela problém.
Naše organizace nemá žádnou finanční rezervu.

Osobně bych byl rád pokud by se podařilo vybrat nižší řády desetitíců,
což mi nepřijde nijak moc. A klidně se ty peníze mohou spotřebovávat
více roků (klidně i deset).

Je pravda, že na SOTM se vedli i diskuse "co když se vybere deset
milionů" - ale toho bych se opravdu nebál :)) To už bylo dost pozdě
odpoledne a něktěří měli popito dost čaje. :))

Obecně mě přijde mnohem lepší být v situaci "jejda - my jsme vybrali
hodně peněz" než v situaci "sakra, nemáme na zaplacení kolku".

Mirek

--
                                        ,,,
                                       (o o)