Ahoj,

Na oficialni mape snad brzy bude:
https://github.com/gravitystorm/openstreetmap-carto/pull/3509

Podle wiki jsem nenabyl dojmu ze to vyslovene nahrazuje
boundary=national_park, ale podle taginfo je to vyrazne rozsirenejsi.

Takze za mne nejlepsi asi nechat at to klidne predela ale vsechny
(aspon stejne kategorie - vsechny CHKO, vsechny NP apod.)

Diky a mej se.

st 28. 11. 2018 v 22:46 odesílatel xkomc...@centrum.cz