From: majka [mailto:majka.zem+t...@gmail.com]
Sent: Thursday, January 10, 2019 2:30 PM
To: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Subject: Re: [talk-cz] Problém s JOSM

Dalibore, zkus stáhnout ten soubor ze "spouštěcího cosi" k sobě do počítače, a
poklepáním na něj ho spustit.

V podstatě je to skript, který JOSM stáhne a spustí.

Co se může "zaseknout":

- blbě (nestandardně) nastavená java, která to nespustí vůbec

- zabezpečení počítače, které zakáže ten skriptík spustit

- chyba ve stahování JOSM nebo toho souboru

Osobně používám jinou metodu - skriptem u mě stahuji přímo ten jar soubor,
pokud je na internetu novější než který mám. Protože .jnlp u mě dělalo problémy
díky zabezpečení (bez administrátora, nestandardní umístění javy) + provozování
JOSM v portable módu a několika různých konfiguracích

Majka

On Thu, 10 Jan 2019 at 14:04, Dalibor Jelínek <dali...@dalibor.cz