Ahoj,

v příloze tedy vidím jen jednu verzi, ale ta mi funguje.

Dalibor

From: gorn [mailto:o...@kub.cz]
Sent: Thursday, January 17, 2019 5:21 PM
To: talk-cz@openstreetmap.org
Subject: Re: [talk-cz] přihláška do spolku OSM-CZ

Díky za všechny postřehy

*       zanesl jsem  větší pole pro adresu (majka, petr)
*       Pavlovo připomínky ohledně lidí co se nechtějí někde zveřejnit budeme
řešit, zatím woraround je poslat přihlášku a zaplatit příspěvky hotově nějakému
radnímu (na transparentní účet podle mě nejde zaslat "netransparetní" platbu -
minimálně tam bude odesilatel
*       další Pavlovo připomínky budeme řešit v radě, jsou širšího charakteru
*       problémy s kódováním fontů (vop, Dalibor) jsem řešil a v příloze jsou
tři pokusy. Trochu jsem se ponořil do diskuzních fór a začínám mít pocit, že
FPDF formát (a PDF obecně) je teda velehumus a něco tak jednoduchýho jako
defaultní UTF je velice těžké dosáhnout. Některé specifikace to dokonce
zakazují (ano PDF má několik specifikací). No takže to zkusíme prakticky - v
příoze jsou tři verze, budu rád pokud mi napíšete která pod kterými windows a
verzí Adobe Readeru Funguje - je to generováno z AR Pro, ale někde píšou že
některé AR s tím kompatibilní nejsou. Primárně to chci rozchodit na Win a Macu
(tam to běží) a pak budu řešit Linux (jsem sám Linuxák, ale Adobe na Linux
prostě kašle)

gorn