OpenStreetMap.org už umí vektorové dlaždice? To by byla pro mne novinka! Pokud vím, tak se o tom mluví dlouho, ale zatím se ledy nijak nepohnuly.

Různí OSM mapoví provideři poskytují i vektorové dlaždice, takže já samozřejmě hnedka nabídnu https://openmaptiles.com/downloads/tileset/osm/, který je pro osobní nekomerční, open-source či výukové projekty zdarma (v MBTiles formátu).