Co se obsahu relevantního pro OSM týká:

   - vstvy "Terénní reliéf" a "Popis" dohromady můžou sloužit právě pro to
   označení kopečků včetně výšky.
   - "Terénní reliéf" -- skály, jeskyně, .. podrobnost žádná slavná
   - "Produktovody" nejsou moc podrobně, ale pro kontrolu úplnosti dobrý.
   - "Vodstvo", můžeme zkusit, ale podle mě to bude 1:1 jako DIBAVOD.
   - "Komunikace" by mohlo přebírat spíš ZÚ z OSM...
   - "Sídelní, kulturní a hospodářské objekty" -- kostely, vodojemy,
   rozhledny, vysílače, větrné turbíny, hřbitovy, hrady, zámky a zříceniny.
   - něco dalšího?

H.