Tohle spíš vypadá na příliš agresivní blokování reklam na mobilu - Redmi
Note 4X, MIUI 10 - nějaká z posledních "českých" verzí.
Trochu jsem ta nastavení promázla a po restartu mobilu se mi to rozběhlo
všude (tedy ve všech prohlížečích), předtím to nefungovalo nikde. Zrovna
jsem jednu fotku přes svůj běžný prohlížeč v mobilu nahrála, a proběhlo to
bez problémů