Od: Zdeněk Pražák <zpra...@seznam.cz>
Komu: talk-cz@openstreetmap.org
Datum: 23. 4. 2019 10:58:13
Předmět: [talk-cz] chyba při trasování lpis
"
Chtěl jsem přetrasovat několik polí v okolí Újezdu u Brna.

Při trasování se však objeví hláška, že došlo k neočekávané chybě, kterou
způsobil doplněk tracer a že mám zkusit aktualizovat na nejnovější verzi
doplňku.

Když stisknu tlačítko aktualizovat doplněk, objeví se další hláška, že JOSM
nemůže nalézt informace o doplňcícich, mezi jinými i o traceru.

Používám nejnovější verzi JOSM 15017

Při použití poslední testované verze mi při načítání píše, že některé
doplňky (např reverter a jiné potřebují novější verzi JOSM)

co s tím mám dělat?