Stačí když si z dat odvodíš graf ve kterém budou jen cesty, které tě
zajímají.

Pak nad tím můžeš pustit jakýkoliv router a máš něco podobného a máš v
zásadě to co chceš (hledání bod-bod po cestách).

Otázka je, nakolik je to užitečné, protože (budu-li se držet tvého příkladu)
linka 666 z Čertovy Lhoty do Ostravy jezdí jen každý Pátek třináctého, tedy
pokud lze věřit kávové sedlině. :-D

Já osobně bych se při plánování delší cesty do divočejších částí světa držel
spíše papíru, tužky a mapy, vytváření SW je IMHO spíše ztráta času, protože
tvůj hlavní problém je spíše nedostatek kvalitních dat kterými bys svůj SW
nakrmil.

Jinak jízdní řády jsou docela jiná bestie, protože se mění v čase. Pokud se
chceš něco naučit o tom, doporučuji nastudovat https://en.wikipedia.org/
wiki/General_Transit_Feed_Specification. Sám jsem zkoušel dělat prohlížečku
jízdních řádů , ale skončilo to na tom, že jsem nedokázal implementovat
samotné hledání z bodu A do bodu B. Ne, že by to snad byl nějaký tajný
algoritmus - informace se o tom najít dají - https://medium.com/@assertis/so
-you-want-to-build-a-journey-planner-f99bfa8d069d - akorát je to dost pracné
na realizaci a nestálo mi to.

--

Severák

---------- Původní e-mail ----------