On Thu 2019-06-27 17:07:59, Spratek wrote:

> Díky za podporu.
> Myslím, že nesmyslná pravidla se musí porušovat za zásady.
> Jinak by do dneška byla homosexualita trestný čin, ženy by neměly volební
> právo a segregace by se nikomu nezdála být divná (pokud by teda už bylo
> zrušeno otroctví). :o)

Nikdo Ti nebrani zalozit si SSM (Spratek Street Map), nebo se pokusit
zmenit pravivdla, ale jestli je hodlas proste porusovat.. akorat
nadelas vic skody nez uzitku a vyslouzis si revert a zruseni uctu.

Nepridelavej praci ostatnim.
                                                                        Pavel
(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html