st 14. 8. 2019 v 10:09 odesílatel xkomc...@centrum.cz
<xkomc...@centrum.cz> napsal:

> Nesouhlasím (Martine, prosím, foť dál!), často není v mapě žádná
> informace o rozcestníku, někdy ani to, že tam nějaký rozcestník stojí
> (ve všichni se pohybujem v okolí Brna, kde už není co mapovat, tak se
> řeší metrové odchylky). V takových případech jsem rád, když jsem z fotky
> schopen přečíst všechny potřebné informace (name, ele, ref). Jestli je
> rozcestník geotagován od oka a tím pádem o deset metrů dál než v reálu
> je mi v celku ukradené, protože ta odchylka tam stejně je (zařízení, co
> mám, je samo o sobě nepřesné, nijak jej nekalibruji, navíc nefotím z
> [...]

Ahoj, to ze tobe je to jedno ale prece neznamena, ze to je jedno
ostatnim, nebo pri dalsim zpracovani. Namatkou treba clona a cas se
vyuzivaji pri detekci informaci z fotek v ramci
https://osm.fit.vutbr.cz/OsmHiCheck/detect/. Navic tady se bavime o
tom, ze informace ktere tam jsou nekdo odstrani a pak si vymysli
nejake jine.

A hodnota takove fotky je pak jen v tom, ze by tam mel nekdo jiny
zajit a nafotit to poradne, pokud nevim, kde to bylo, tak podle toho
ani rozcestnik v OSM vytvorit rozumne nemuzu (nebo je to +- autobus,
takze zase aby tam nekdo zasel a zkontroloval to).

Opravdu trvam na tom, ze nez mizerne data, tak to radsi zadne. Bud to
prosim delejme poradne, nebo vubec. Poznat nekvalitni data a nejak je
odfiltrovat je totiz pak uplne nejvetsi problem.

Diky