Ahoj,
prelozil jsem tu stranku do cestiny, ale najeke review a korektury
urcite budou potreba, pokud mate nekdo chut a cas:

https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Good_changeset_comments

Stejne tak to vypada, ze nemam prava k tomu ji presunout (pro cesky
titulek), takze pokud na to nekdo ma prava, do toho prosim.

Jakub